vineri, 14 iunie 2013

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 15 iunie 2013, de la ora 14.00 RELUARE

Emisiunea Mireasa pentru fiul meu din 15 iunie 2013s04320704

In emisiunea Mireasa pentru fiul meu de astazi, 15 iunie 2013, de la ora 14:00, aflati prin ce provocari vor mai trece astazi Cristina, Cosmin, Florentina si Razvan, cum s-a terminat ultima proba de ieri la care au participat cei patru concurenti, ce a discutat Lorena cu doamna Cristina despre George, dar si care au fost nemultumirile Andreei si ale lui

 Alin cu privire la Madalina, fosta concurenta!
Emisiunea prezentata ieri 14.06.2013 ora 14:00 si 12:00 o poti urmari AICI.

Daca ati ratat emisiunea, o puteti urmari in reluare, postata pe Youtube, aici

Azi 15 Iunie 2013,va fi o Gala Saptamanala de senzatie,se organizeaza o minunata vacanta in Turcia,cine vor fi norocosii oare?
Tot in finala Mireasa pentru fiul meu de maine,vom avea ca invitati pe fostii concurenti ai actualului sezon,cu ce vesti vin ei oare,aflam in Gala de maine. 

Ce neintelegeri a mai aparut in cuplul Lorena George dar si intre Cosmin si Cristina.
Asadar nu ratati Finala Saptamanii Mireasa pentru fiul meu din 15.06.2013 pe Mpfm.ro

Cum comentati cele intamplate in emisiune?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu